Tuesday, November 9, 2010

"Maar kinderen zijn ook bereid om u te helpen coach


Liu Siyu gezegd."Weet je Yang, Yang Gan je?" Yang Yao zegen voor de grote Tiffany Ring broer om te zeggen, kun je eindelijk doen alsof er niets mee te maken."Weet ik niet, alleen maar gehoord van zijn daden." Liu Siyu gezegd."De tweede vindt u van Yang regen?" Yao zegen te vragen."Wie zou niet willen worden Yang Gan tweede? Maar de derde dag van de geplande zeven hard, de wereld die kan verwachten? Echter, het leven is kort, instant oppervlakkig, en niet blog, het onwaardig leven." Gulle Liu Siyu Chen woorden weg."Nou, Siyu, met de trots, ik ben vastbesloten om u te helpen, over uw idee?n. Praten" Yao aan Liu Siyu Fu waarderen, die hem willen helpen."Maar kinderen zijn ook bereid om u te helpen coach?" Liu Siyu keek naar kinderen."Om Fogo zeggen is dat ik gezegd." Maar kinderen lachten. Lijkt geleidelijk aan kinderen een goede indruk op de voorkant van de ongenode gast hebben, zijn gezicht laten zien een lieve glimlach.Liu Siyu glimlachte en zei: ". Ik denk dat een modemerk te bouwen, de eerste stad in Duitsland om te proberen, indien mogelijk, en vervolgens naar de stad stam van het land""OK, maar ... ..." Hoewel het een goed idee, kan worden vermoed Liu Siyu Fu Yao om kleding te ontwerpen mogelijkheden."Oh, ik heb een jurk, lente, zomer herfst en winter zijn ontworpen, weet ik niet oke." Siyu Liu zei de studenten de zak opende, haalde de stijl, dikte, kleur en een paar stukken van verschillende kleren.Naar Fort Worth aan Yao zien in het bijzijn van kinderen kleding, een heldere geest, ah, wat een chique nieuwe kleding ah. Ze keek aandachtig in zijn hand, net als genieten van het proces is vooral prachtige schatten, zoals, zet het neer.Fu Heke kinderen Yao wilt, Liu Siyu verlegen zie zei: "Maar kinderen coach, die is ontworpen volgens uw Shencai, je probeert om het te zien mogelijk.""Volgens het ontwerp van mijn lichaam?" Om kinderen die opgroeien nu ogen keken vreemd Liu Siyu."Oh, ik was bezig met het ontwerp, acht het menselijk lichaam best goed, in feite, ging ik naar de sportschool u hier vele malen geweest." Liu Siyu angst voor onbegrip kunnen kinderen, drukke toegelicht."Maar kinderen, probeer het." Blessing te willen zien Yao en Liu Siyu designer kleding te dragen op kinderen die uit kan zien."Oke." Beschaamd Weg naar kinderen. To Fogo gezegd, kinderen kunnen niet naar luisteren?Een veer te dragen aan kinderen die zijn zeer, past als een op maat gemaakt. Lichtgroene achtergrond, bezaaid met verschillende bloem bloemen lente als de aarde, vol vitaliteit.

No comments:

Post a Comment