Tuesday, November 9, 2010

Zou ik graag met u bespreken een ding


en geleidelijk, en niet gespannen , worden de woorden vloeiend.Maken van voice-, is een goed idee, door roem de celebrity is, om de bewustwording voor hun producten, verlies van zijn absurd. Yao Fu kijken Tiffany Jewellery bezoekers komen, maar een geleerde van het gas, zeg verlegen, kunnen hun eigen idee?n, eenvoudige ah."Om uw advocaat voor kinderen, u het vertrouwen te doen door middel van haar werk te hebben?" Yao Fu wil testen, testen van Liu Siyu public relations capaciteit, dus vroeg."Ik ben bang dat ze kunnen me niet zien, als je me een kans om te spreken, denk ik, moet kunnen doen door middel van het." Tiffany Cuff Link Liu Siyu vertrouwen."Waarom?" Yao zegen Tiffany Bracelet te vragen."Dit is een win-win-plan, indien ze een ontwikkelingsperspectief, Ik geloof dat ze zal instemmen." Liu Siyu gezegd."Dan geef je een kans om het te spreken." Yao Liu Siyu beloofde zegen aan het verzoek."Echt waar?" Liu Siyu betwijfel het."Haha, ik verzeker u, als ik je kan helpen om te spreken." Yao zei met een glimlach op zegen.Kan niet denken van kinderen, in hun meest drukke op het juiste moment om Fogo en riep haar uit, en een bloem om niche te voldoen. Gezicht op zoek naar rode bloem niche, kijk verlegen, timide ogen, ze was een beetje dom Le. Is om uw eigen objecten? To Fogo hou niet van jezelf? Dwing jezelf naar de andere persoon zou moeten doen? Gegoten in de hoofden van velen denken een moment."Maar kinderen, hij is Liu Siyu, iets willen zeggen." Yao Fu niet te veel te voeren, Siyu Liu wilde hij hun vermogen te observeren."Maar kinderen coach, ik Liu Siyu, zou ik graag met u bespreken een ding, ik weet niet of de geest?" Liu Siyu gezegd."Liu Siyu, dan zeg een woord." Maar kinderen flauw gezegd."Ik wil dat je naar onze woordvoerder te worden." Liu Siyu gezegd."Advocaat?" Ik weet niet welke betekenis kunnen kinderen."Het boek omschreven een aantal sociale celebrity woordvoerder wordt verzocht om vrijgave van de goederen voor hun eigen reclame gedrag, het gebruik van bekende figuren van het beroep en de invloed op de zichtbaarheid van de goederen, die uiteindelijk een hogere omzet, grotere voordelen uit te breiden. "Liu Siyu toegelicht."Ik ben een publiek figuur is?" Om kinderen schaam schaam gevraagd."Maar coach kinderen, jullie Hoewel het niet de hoofdrol in de Duitse stad, het jonge meisje jongen, de meeste van weten allemaal dat je een heleboel mensen zijn je fans. Het spijt me, je lachte, een kwestie van Sterker nog, ik ben ook je fans. "Liu Siyu voltooid, wordt het gezicht en rooskleurig."Fans?" Kan gevraagd worden bij kinderen.Zie Liu Siyu blozen, niet uit te leggen. Lai Fu Yao zei met een glimlach: ". Maar kind, je bent een beroemdheid Duitse stad, fans zijn uw enthousiaste volgelingen, dat wil zeggen, mensen die je aanbidden""Volg mij, aanbid mij?

No comments:

Post a Comment