Tuesday, November 9, 2010

Zal ik slagen


Me waarom mensen het aanbidden?" Kunnen kinderen niet weten, hun dans, hun inzet, evenals hun uiterlijk is dat mensen willen hebben."Haha, er zijn volgelingen, bewonderaars van het goede, ik wil, maar ze kan niet ah." Yao Lai fluorouracil tot onschadelijk te maken grapte."Om Fogo, ik heb echt veel volgelingen en bewonderaars van het?" Om kinderen gevraagd."Natuurlijk, ah, zie je, wij zijn niet de mens besmette fitnessruimte fit? Er voor een heleboel mensen, zijn ze te bewonderen Tiffany Key Ring ah. Mu wiens naam? Niet alle kinderen die we kunnen uw naam coach bewonderen ah. "Yao regaling de weg naar zegen."Ik ben beroemd, ik ben beroemd? Dat ik niet weet hoe ah?" Om kinderen, gezegd."Ik weet niet de waarheid, alleen maar omdat in de bergen." Yao zegen te glimlachen.Kunnen de kinderen echt niet begrijpen hun eigen uit van een berg meisje, geen cultuur, geen vaardigheid, gewoon dansen, een kleine inspanning, eigenlijk een beroemdheid werd, echt moeilijk te begrijpen. Ze moeten weten dat, de mensheid heeft ingevoerd in de eenentwintigste eeuw, de uitoefening van een rijke materi?le leven is niet de enige, begonnen de mensen naar een hoger niveau van spirituele en culturele leven voort te zetten. Bodybuilding lichaamsbouw, bevallige figuur, stralende in het gezicht is dat mensen dromen van dingen ah."Om Fogo, ik echt voorstander van dat?" Yao vroeg de kinderen om te zegen."Siyu, naam van uw bedrijf is?" Yao zegen te vragen."Ik ben, ik heb niet het opzetten van een bedrijf." Liu Siyu gezegd."Haha, je ambitieus bent, heeft het bedrijf niet opgericht om het imago van de woordvoerder te vinden, en je gelooft dat je zal slagen?" Yao zegen om te lachen, te glimlachen ogen van jongeren moed en lef, niet een teken tot schrijven, belooft ."Zolang u te ondersteunen, zal ik slagen." Liu Siyu niet verlegen zoals altijd veranderen."Hoeveel startkapitaal heb je?" Yao zegen te vragen."Een miljoen euro." Siyu Liu zei schuchter.Liu Siyu hoorde wilde een bedrijf te starten is slechts tienduizend yuan, maar ook om de woordvoerder te vinden, Lai Fu Yao glimlachte en grapte hij wilde. Ke toen dacht ik, deze man verdient respect, mag niet het voorwerp van spot, moet de service te gebruiken, de dienst van hem te gebruiken. Dan lachte: "Siyu, ondernemerschap niet gemakkelijk is, heb je een yuan een gevel huur kan Tiffany Earring niet genoeg ah worden.""Ja, maar de auto uiteindelijk het werk, zolang u het ermee eens om samen te werken met mij, zijn de dingen veel gemakkelijker." Liu Siyu gezegd."Tien duizend yuan voor het volbrengen van groot je wilt?" Yao Fu wil hem op de proef om te zien of hij een kortstondige bevlieging."Yang Tiffany Ring regen tien yuan kan worden gestart, mijn conditie veel beter dan hij."

No comments:

Post a Comment